loading...
بـــرتــــریـــن هـــای ... | ehsan98
EhSaN بازدید : 42 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

یه دوستی به من میگفت چرا دیگه عاشق نمیشی؟!
گفتم وقتی وجود نداره!
گفت چرا دوست نمیشی؟!
گفتم وقتی دستم نمک نداره
گفت چرا مث اون بی وفا نمیشی؟!
گفتم وقتی ارزششو نداره!
گفت چرا رها نمیشی؟!
گفتم اگه بگن آبرو نداره!
گفت چرا نمیمیری؟!
گفتم مرده ، مردن نداره!

برچسب ها جملات زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام جدیدترین نرم افزار ها، ترفند، عکس، آهنگ و ... در این وبلاگ به نمایش گذاشته میشه. --------------------- نظر فراموش نشه لطفا -------------------
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    تیم مورد علاقه شما ؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 330
  • بازدید کلی : 3,904
  • کدهای اختصاصی